Sunday 14 August 2011

Bulan puasa

In the middle of SAD assignments. Tengah memerah otak macam mana nak buat satu sistem pada sebuah company. Nasib outsource saje, tak payah pening pening fikir nak develop sebuah company.




Tengah otak penuh idea, housemate aku kemas rumah. Tak kan aku nak buat dek je kesian dia kemas sorang sorang. aku angkat mop dan tolong mop satu rumah. Siap. Sambung keje balik sambil dalam otak tengah terbayangkan karipap sardin. Hari ni nak beli berapa ringgit ye? seringgit sikit sangat, tiga ringgit banyak amat tapi tak pe boleh buat moreh see see puasa apa tamak tamak ni =.=




Check email, library dah send email, buku yang aku book minggu lepas dah ada kat kaunter. Kena pergi collect, susah betul nak dapat buku tu sampai kena book nah.  Aku dah counting kaw kaw, buku tu akan ada dalam simpanan aku sampai final lepas raya ni, nice nice. Senang sikit nak study. Perfecto!





Did I mention I bought presents for everyone at home? Tadi mama said jangan membazir. Too late mama, semua dah siap dibeli =p


2 comments:

alfsfr.ali said...

haha..

nasi baik tgh cuti..

so berpuasa dan bersiap utk raya dgn jayanya!!

gadiskampungitu said...

alip tgh cuti ke? best3